Arhiva Kolumni

Guma Dunlop Sport Maxx RT2

07.04.16

Guma Dunlop Sport Maxx RT2: stručnjakinja u prianjanju i upravljivosti Nova vrhunska ljetna guma Sport Maxx RT2 na neovisnim se testovima dokazala kao stručnjakinja...

Nova vrhunska ljetna guma Sport Maxx RT2 na neovisnim se testovima dokazala kao stručnjakinja u prianjanju i preciznosti pri upravljanju. Izrađena je za zahtjevne vozače koji žele ultimativno iskustvo vožnje.

Zagreb, 07. travnja 2016. – Dunlop je predstavio svoju novu vrhunsku ljetnu gumu Sport Maxx RT2, koja se odlikuje izvrsnim prianjanjem i upravljivošću, a na trkaćoj stazi postiže brže vrijeme kruga od svoje prethodnice.[1] Guma je inače nasljednica modela Sport Maxx RT, dobitnika brojnih nagrada, a razvijena je na osnovi bogatog Dunlopovog iskustva s utrka izdržljivosti i u skladu s Dunlopovom filozofijom “Forever Forward”, koja podržava uzbudljive doživljaje u vožnji.

 

Neovisni usporedni testovi koje je proveo TÜV SÜD[2] pokazali su da je predstavljena guma prava stručnjakinja kod prianjanja i preciznosti pri upravljanju, a posljedično se odlično ponaša u situacijama koje zahtijevaju veliku izdržljivost. Na mokroj stazi postigla je 1,3 posto brže vrijeme kruga i dokazala 4,1 posto bolju upravljivost na suhoj cesti od prosjeka četiriju glavnih konkurentskih guma.2 Na osnovi testiranja koje je provela DEKRA pokazalo se da guma Sport Maxx RT2 u usporedbi s prosjekom glavnih konkurentskih guma na najopterećenijoj osovini postiže čak 34 posto manje habanje.[3]

Izuzetne značajke nove gume već je prepoznao proizvođač trkaćih automobila Radical i izabrao je za standardnu opremu modela 2016 RXC Turbo, koji se smatra jednim od najekstremnijih cestovnih automobila.

 

Raspon dimenzija gume Dunlop Sport Maxx RT2 kreće se od 17 do 21 palca, od toga ih je 80 posto dostupno od ožujka 2016.

 

Glavne tehničke značajke gume:

§       Mješavina gaznog sloja s prianjajućom smolom osnovanoj na smoli kaučukovca za optimalno prianjanje na mokrim i suhim cestama.

§       Veliki rameni blokovi omogućuju bolje prianjanje gume u zavojima od prethodnice.

§       Blokovi za učinkovito kočenje doprinose kraćem zaustavnom putu u usporedbi s prethodnicom, osobito kod velike brzine.

§       Traka kordne konstrukcije s izuzetnom vlačnom čvrstoćom osigurava bolji osjećaj ceste i veću preciznost pri upravljanju u usporedbi s prethodnicom. Inspiraciju za to poboljšanje Dunlop dobio je nakon pobjede na najzahtjevnijoj utrci 24 sata Nürburgringa.



[1] Test je Dunlop naručio u rujnu 2015., a proveo ga je TÜV SÜD Product Service GmbH (izvještaj broj 713066268) u Mirevalu; dimenzija 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI i Golf VI GTi. Rezultati testova: 1,96 sekundi kraće vrijeme kruga od prethodnice Dunlop Sport Maxx RT.

 

[2] Test je Dunlop naručio u rujnu 2015., a proveo ga je TÜV SÜD Product Service GmbH (izvještaj broj 713066268) u Mirevalu; dimenzija 225/45R17 91Y; Golf VI 1.4 TSI i Golf VI GTi. Rezultati testova: 4,1 % bolja upravljivost na suhoj površini, 1,3 % brže vrijeme kruga na mokroj površini i 5,6 % bolji rezultat na testu na mokroj kružnoj stazi u usporedbi s prosjekom testiranih vrhunskih konkurentskih guma: Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Pirelli P Zero i Continental Sportcontact 5.

 

[3] Test je prema Dunlopovoj narudžbi provela DEKRA: LRT 2015-137 dana 2. 11. 2015. Vozilo: Golf VII 2.0 TDI 150 HP. Staza FP01, Mireval, Francuska. Relacija 19.275 km (6 krugova). Vrsta testa: habanje gaznog sloja. Dimenzija gume: 225/45 R17. S obzirom na prosjek testiranih vrhunskih konkurentskih guma: Pirelli P Zero, Michelin Pilot Sport 3, ContiSportContact 5 i Bridgestone Potenza S001.