Arhiva Kolumni

Novi KIA Rio,,,

23.09.16

...početak proizvodnje krajem godine, prodaja u Europi početkom 2017.

Novi Kia Rio će svjetsku premijeru doživjeti 29. rujna na salonu automobila u Parizu. Rio je globalno najprodavaniji model najstarijeg korejskog proizvođača automobila i s više od 473.000 prodatih primjeraka u 2015. godini predstavljao je 16 % Kijine ukupne godišnje prodaje. Novi Rio, Kijin predstavnik u B razredu, kupcima će nuditi potpun paket – atraktivan izgled, izvanrednu praktičnost, vrhunski ugođaj, najsuvremenije sigurnosne tehnologije, nove usluge povezivosti i unaprijeđene vozne osobine
Novi KIA Rio: početak proizvodnje krajem godine, prodaja u Europi početkom 2017.

Novi Rio će igrati važnu ulogu u Kijinoj paleti modela. Razred B je najveći na europskom tržištu automobila i u tom razredu Kia očekuje da novi Rio privuče više od 100.000 kupaca u prvoj godini prodaje što će ga postaviti rame uz rame s druga dva Kijina najprodavanija modela u Europi - Sportaga i cee’da. Novog Rija će proizvoditi u južnokorejskoj tvornici u mjestu Sohari, odakle u prvom kvartalu 2017. započinje njegov prodajni put.
Novi KIA Rio - četvrta generacija

Za Riov progresivni dizajnerski eksterijer i interijer najzaslužniji su Kijini dizajnerski centri u Njemačkoj i Kaliforniji, koji su tijesno surađivali s glavnim centrom u korejskom Namyangu. Izgled Rija karakteriziraju ravne linije i glatke površine, što daje vozilu potpuno nov izgled i zreliji karakter u odnosu na prethodnika. Sprijeda najprije primjećujemo najnoviju evoluciju Kijine maske hladnjaka u obliku tigrovog nosa, koja je sada crne boje, tanja u visinu i nešto šira nego prije. Maska je povezana s novim prednjim svjetlima, zaobljenija je zbog postizanja oštrijeg izgleda, a ima i nova LED svjetla u obliku slova U.
Kia je prije autosalona u Parizu pokazala svoj novi model Rio

Bok Rija četvrte generacije je duži, dok mu stabilniji izgled pružaju duži poklopac motora i 10 milimetara duži prevjes (sada 2.580 mm), tanji, ali uspravniji C stubić i kraći zadnji prevjes. Rio je s ukupno 4.065 mm sada duži za 15 mm i niži za 5 mm (sada 1.450 mm). Zahvaljujući ravnim, vodoravnim linijama, koje se rastežu od ramena, prednjih i zadnjih vrata do zadnjeg dijela vozila, novi Rio odiše samopouzdanjem.


Novi KIA Rio: početak proizvodnje krajem godine, prodaja u Europi početkom 2017.

Straga je Rio dobio mišićaviji stav, s vertikalnim zadnjim staklom i kraćim prevjesom. Ravne linije, koje se rastežu od maske preko svjetala i gornjih rubova stakala sve do zadnjeg dijela vozila, odlično se uklapaju s tanjim, zaobljenijim zadnjim svjetlima koja su dobila nova LED svjetla u obliku strelica. Širi izgled zadnjeg dijela Riju pruža mišićav stav.

Novi Kia Rio donosi modernu kabinu, sa zaobljenijim oblinama i ergonomičnijim izgledom u odnosu na prethodnika. Armaturna ploča, blago okrenuta prema vozaču, nudi sportskiji i vozaču prilagođen dizajn s premium karakterom. U središtu armaturne ploče je novi infotainment sustav, ‘plutajuće’ HMI sučelje (human-machine interface), koji je raspoloživ sa 5,0-inčnim visokorezolucijskim ekranom na dodir. Ispod je centralna konzola s ergonomičnijim, konkavnim prekidačima i kružnim dugmetom za podešavanje grijanja i hlađenja.

Novi Rio je na raspolaganju s crnim ili sivim tapecirungom odnosno crnom ili sivom kožom. ‘Crveni paket’ je namijenjen kupcima koji više vole crno-crveni kožni tapecirung po čitavoj kabini. Atraktivnost kabine dodatno povećavaju nove tehnologije: paljenje motora na dugme, pametno otključavanje i zaključavanje vozila, grijana sjedala i volan, senzor za kišu i automatsko djelovanje prednjih svjetala. Kupci mogu naručiti i radarski tempomat, pomoć kod parkiranja unatrag s kamerom za prikaz događanja iza vozila i još mnogo toga.

Rio će imati najprostraniju kabinu i jedan od najvećih prtljažnika u klasi (325 litara), s velikom praktičnošću kojoj su u samom razvoju modela namijenili puno pažnje. 10 milimetara duži međuosovinski razmak i 15 milimetara duža karoserija su najzaslužniji za veće dimenzije kabine i prtljažnika. Tako je prostor za noge sprijeda narastao na 1.120 mm i straga na 770 mm, a istovremeno novi model nudi više prostora za ramena nego konkurencija – sprijeda 1.375 mm i straga 1.355. Uprkos činjenici da je novi Rio za 5 mm niži od prethodnika prostor za noge sprijeda (1.021 mm) i straga (966 mm) spada među najveće u razredu B. Inženjeri su zbog postizanja veće prostranosti djelomično izmijenili kabinu: drugačiji su oblozi vrata, novi materijali tapecirunga neba, promijenjena armaturna ploča, a osjetne promjene je doživjela karoserija Rija, npr. duži međuosovinski razmak.

http://www.automototrend.com.hr/vise.php?id=14372