Arhiva Kolumni

Novi Peugeot PARTNER

27.06.18

Povezivanje korisnog s ugodnim, izlazak na cestu svaki dan s istim entuzijazmom, optimizacija ...

Povezivanje korisnog s ugodnim, izlazak na cestu svaki dan s istim entuzijazmom, optimizacija vremena, zajamčena sigurnost te robusnost u svakoj situaciji, ponuda je koju je marka PEUGEOT namijenila poslovnim korisnicima stavljanjem novog modela Peugeot PARTNER na tržište lakih gospodarskih vozila.

Serijski opremljen sustavom PEUGEOT i-Cockpit®, neviđen u klasi, novi Peugeot PARTNER pruža novo iskustvo vožnje u okruženju koje pridonosi većoj produktivnosti.

PEUGEOT stoga započinje pravu revoluciju u segmentu furgona učinkovitim, dinamičnijim i prostranijim pristupom, savršenim spojem polivalentnosti uporabe i užitka vožnje, koji čini samu srž Marke.

Energičnog dizajna, praktičan i elegantan, novi Peugeot PARTNER opremljen je potpuno novom ponudom sustava za pomoć u vožnji, iste razine kao novije limuzine. Predstavljene su dvije velike i jedinstvene inovacije: indikator preopterećenja i Surround Rear Vision, koji omogućuje pregled mrtvih kuteva putem kamere.

Zahvaljujući dimenzijama koje se savršeno uklapaju u segment, većoj udobnosti te dosad najpraktičnijem i najmodularnijem tovarnom prostoru, ovo je vozilo pravi mobilni ured, koji djeluje poticajno i oslobađa od stresa.

Svaki će poslovni korisnik pronaći konfiguraciju koja će mu omogućiti učinkovit rad, osobito u izvedbi Grip, kako bi potreba za robusnošću u svakoj situaciji bila ispunjena, ili pak u izvedbi Asphalt, za one koji ne broje sate provedene u vozilu.

Novi Peugeot PARTNER osnažuje poduzetničku ambiciju i sposobnost djelovanja korisnika te omogućuje savladavanje onog što se čini nemogućim.

Na hrvatsko tržište Novi Peugeot Partner stiže u prvom kvartalu 2019. godine

 

Potpuna novost u segmentu gospodarskih vozila!

Kabina novog modela Peugeot PARTNER iznenađuje svojom prestižnom unutrašnjošću, dosad rezerviranom za osobna vozila. Opremljen je novim korisnim tehnologijama koje su osobito inovativne te služe izazovnoj, instinktivnoj i sigurnoj vožnji.

 

„Novi Peugeot PARTNER obnavlja dvadesetogodišnju tradiciju robusnosti i kvalitete koju potvrđuju poslovni korisnici. Nakon uspjeha naših posljednjih modela, našeg pohoda na tržište SUV-ova s modelima PEUGEOT 2008, 3008 i 5008 te nakon novog modela Peugeot RIFTER, s istom smo ambicijom trebali stvoriti viziju lakog gospodarskog vozila: uzburkati tržište inovativnom i jedinstvenom opremom! Tako je Novi Peugeot PARTNER serijski opremljen kultnim sustavom PEUGEOT i-Cockpit®, zbog njegove popularnosti među našim kupcima. Visokokvalitetan i privlačan, svojem korisniku pruža sintezu užitka i praktičnosti.”

Jean-Philippe IMPARATO, glavni direktor marke PEUGEOT

 

PEUGEOT i-COCKPIT®: PRVI PUT U LAKOM GOSPODARSKOM VOZILU

Dosad ugrađen u više od 4 000 000 milijuna primjeraka, PEUGEOT i-Cockpit® prvi put dolazi u izvedbi lakog gospodarskog vozila.

PEUGEOT i-Cockpit® nije samo nova usluga, već se pokazao kao potreba poslovnih korisnika u stalnoj potrazi za alatima koji će im omogućiti povećanje kvalitete i učinkovitosti u poslu. Intuitivnu vožnju omogućava optimirana ergonomija, dok spoj udobnosti i sigurnosti osiguravaju:

- Kompaktan upravljač s dvostrukim ravnim dnom za bolje držanje i upravljivost, brže upravljanje uz manje napora te dvostruko zadovoljstvo.

- Head-up displej smješten u vidnom polju vozača koji omogućuje čitanje bitnih informacija bez skretanja pogleda s ceste. Jamstvo je sigurnosti i udobnosti.

- Kapacitivni dodirni zaslon dijagonale 8’’ smješten na sredini armaturne ploče i usmjeren prema vozaču, s izravnim i stalnim pristupom glavnim funkcijama za udobnost: radiju, navigaciji, postavkama vozila, telefonu...

 

SURROUND REAR VISION: SAVLADAVANJE OKOLINE....

Više nije nužno birati između zaštite sadržaja vozila i vidljivosti! Taj inovativni sustav dragocjena je pomoć u vožnji te pruža pogled na okolinu vozila. Vozaču se stoga omogućuje optimalna vanjska vidljivost sa svih strana njegova vozila, čime se na taj način olakšavaju vožnja i upravljanje.

Novi Peugeot PARTNER opremljen je dvjema kamerama: jedna je ugrađena u donji dio bočnog osvrtnog zrcala na suvozačevoj strani, a druga u gornjem dijelu limenih dvokrilnih vrata. One omogućavaju:

- bočni pogled na suvozačevoj strani kojim se izbjegava mrtvi kut;

- stražnji pogled za što lakše upravljanje u skladištima, dijelovima gradilišta koji su puni prepreka ili pak u gradskom okruženju.

 

Pogled se prikazuje na zaslonu koji se nalazi na mjestu unutarnjeg osvrtnog zrcala za bolji pregled neposredne okoline te pojačanu reaktivnost i sigurnost.

 

INDIKATOR PREOPTEREĆENJA: POTPUNO SAMOSTALNA ORGANIZACIJA

 

Velike nosivosti i korisnog obujma, novi Peugeot PARTNER opremljen je indikatorom preopterećenja, osobito inovativnom integriranom tehnologijom koja osigurava sigurnost u svim okolnostima.

Postupak je jednostavan i učinkovit: mjerenje mase izvršava se automatski pri kretanju, a također je moguće u tovarnom prostoru dok je vozilo zaustavljeno, s pomoću za to predviđenog uređaja koji se nalazi u tovarnom prostoru.

Kada je dostignuto 90 % ukupnog opterećenja vozila, na uređaju se pali bijelo LED svjetlo, dok će se u slučaju prekoračenja dozvoljene granice opterećenja upaliti žutonarančasto LED svjetlo, uz vizualno upozorenje na instrumentnoj ploči.

,,,

Idealne dimenzije za bolje obavljanje posla

Osnovne potrebe poslovnih korisnika bile su u samoj srži razvoja novog modela Peugeot PARTNER:  maksimalna funkcionalnost koja je omogućena u svakoj situaciji.

Dimenzije su savršeno u skladu sa segmentom uz duljinu od 4,40 m u standardnoj izvedbi, čime se jamči utovarna duljina optimirana za 1,81 m. Ta duljina omogućava utovar dvije euro palete obujma od 3,30 m3 do 3,80 m3, ovisno o izvedbi.

Ti se kapaciteti mogu dodatno povećati u dugoj izvedbi, do duljine 4,75 m (+35 cm). Njezina utovarna duljina iznosi 2,16 m te ima tovarni obujam od 3,90 m3 do 4,40 m3.

Novi Peugeot PARTNER razvijen je na temelju izvedbe platforme EMP2, kojom su opremljeni najnoviji modeli Marke. Ta iskušana osnova omogućuje skraćeni prevjes i mali krug okretanja za što lakše upravljanje: promjer kruga okretanja između pločnika iznosi samo 10,82 m u standardnoj izvedbi i 11,43 m u dugoj izvedbi.

Korisna nosivost najbolja je u segmentu, s vrijednostima koje mogu ići od 650 kg pa sve do 1000 kg u određenim izvedbama, u standardnoj izvedbi karoserije kao i u dugoj izvedbi. Izvedbe vrlo niske potrošnje (TBC) pak imaju nosivost od 600 kg.

 

MODULARNOST ZA SVE ZADATKE

Za potpuno sigurno slaganje tereta u serijskoj je izvedbi dostupno šest prstenova za pričvršćivanje, a još ih je četiri moguće dodati na pola visine u opciji. Tovarni prostor ostaje iskoristiv u svim okolnostima: dostupna je utičnica od 12 V te dodatno osvjetljenje od 6 LED svjetala za jačinu od 237 lm.

Dostupnost osiguravaju klizna bočna vrata (u opciji), stražnja krilna vrata (2/3 – 1/3) omogućavaju maksimalno otvaranje (vrata prtljažnika u opciji), a prijevoz dugačkih predmeta omogućava otvor na vrhu stražnjih vrata.

Ovisno o izvedbi, novi Peugeot PARTNER može biti opremljen prilagodljivom klupom Multiflex. Ta oprema omogućuje, po izboru:

- Smještanje triju osoba sprijeda. Ta praktična mogućnost koju cijene poslovni korisnici omogućuje istodoban prijevoz zaposlenika i alata, što smanjuje broj potrebnih vožnji.  Središnje je sjedalo prošireno zahvaljujući tome što nema poluge ručne kočnice.

- Dobivanje ravne podnice, povećanje korisnog obujma za 400 l i utovarnu duljinu koja može dosezati 3 m u standardnoj izvedbi te čak 3,35 m u dugoj izvedbi, uz mogućnost prijevoza dviju osoba, zahvaljujući mogućnosti preklapanja bočnog suvozačkog sjedala.

- Prijevoz visokog tereta zahvaljujući sjedištu vanjskog suvozačkog sjedala koje se može preklopiti prema naslonu.

- Funkciji mobilnog ureda zahvaljujući pisaćem stolu ugrađenom u preklopivi naslon središnjeg sjedala. On je sada optimiran te se može podesiti prema suvozaču, kao i prema vozaču.

- Prostor za odlaganje ispod središnjeg sjedala koji se može zaključati lokotom.

 

Prvi put novi Peugeot PARTNER nudi opciju tvornički ugrađene produljene kabine u dugoj izvedbi. Klupa je nastala po uzoru na novi Peugeot RIFTER, za istinsku udobnost i rekordan prostor za noge u segmentu. Jedinstven u kategoriji, drugi je red sjedala preklopiv kako bi se dala prednost teretu, pri čemu se može preklopiti čak i suvozačko sjedalo u prvom redu za dugačke terete.

Pretinci obujma koji može dosezati 113 l osmišljeni su za mnogobrojne potrebe profesionalnih korisnika. Lako su dostupni te domišljato raspoređeni u kabini: pretinac za rukavice, podloga za prtljažnik, stropna polica ili pak gornji pretinac za rukavice. Smješten je nasuprot suvozaču, u prostoru u kojem se obično nalazi zračni jastuk, ovdje tipa „bag in roof”, a u njega po izboru može stati računalo dijagonale 15’’ ili pak može biti hlađen. Otvor za kabel također omogućuje njegovo punjenje, izravno u pretincu.

 

GAMA UČINKOVITIH MOTORA ZA SMANJENJE TROŠKOVA...

Rad na konstrukciji vozila i optimiranju njegove mase jedan je od odlučujućih čimbenika u smanjenju potrošnje goriva i emisije CO2.

Učinkovitost ponude motora na najvišoj je razini. Oni odgovaraju najnovijim normama koje su na snazi te su već sada spremni za budući ciklus homologacije WLTP.

Benzinski motor 1.2 PureTech dostupan je u dvije ponude:

-          PureTech 130 KS S&S s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa EAT8 (dostupan tijekom 2019.)

-          PureTech 110 KS S&S s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.

 

Motori PureTech opremljeni su filtrom krutih čestica (Gasoline Particulate Filter) za smanjenje ispuštanja krutih čestica.

 

Dizelski motori dostupni su u tri razine snage:

- BlueHDi 130 KS S&S s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ili automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa EAT8

- BlueHDi 100 KS S&S s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa

- BlueHDi 75 KS s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa.

 

Svi su dizelski motori opremljeni FAP-om (filtrom krutih čestica) i sustavom selektivne katalitičke redukcije (SCR). Ta tehnologija omogućava pročišćavanje pri pokretanju motora i to bez aditiva iz FAP-a.

 

https://www.peugeot.hr/pocetna-stranica.html

 

http://www.automototrend.com.hr/

 

[email protected]