Arhiva Testova

VW Polo 1,6 TDI Highline

09.11.09

Novi Polo - za svakog se može pronaći po nešto....VW je ponovo napravio sjajan automobil. Pravu malu gradsku "poslasticu" koja je bez problema i napora vozača dovozi i do većih udaljenosti


Obično me odmah čitatelji "pritisnu" sa pitanjem - Koliko košta? I zato, dolje, u tablici, navedenu cijenu možete bez problema konfigurirti. Tolika je naime cijena testiranog Highlane, modela. A vi, s druge strane možete krenuti od 80 tisuća pa na više, ovisno o željama, motoru i opremi koju želite staviti u Novog Pola.

Piše - Marko Ivezić

Testirati Volkswagen? Ma hajte, ne vidim nikoga u Hrvatskoj od kolega novinara tko je to u stanju i napisati da je loš. Ili će prepisati podatke iz kataloga, ili generalno ne voli VW automobile ili će dati svoj osjećaj automobila, njegov doživljaj. I opet dolazimo do pitanja ukusa. Rezultati na tržištu jasno pokazuju da dobar dio građana Hrvatske voli Volkswagenova vozila, njegove modele. U konačnici, tijekom godina Volkswagen se "izgradio" i u svojevrsni hrvatski nacionalni automobil.

Stoga je Novi Polo dobrodošlo osvježenje. Osobo volim tu blagu konzervativnost u izgledu automobila. Mada su dizajneri novo Pola ovaj put napravili bitno drugačiji Polo od prošlog i nema šanse da novi zamijenite na cesti sa starim. Dobio je svojevrsni sportski "štih", doista izgleda lijepo kada ga sretne na cesti, pogotovo ako se upari sa atraktivnom bojom. A mi smo vozili jarko crvenog. Nisam mislio da će se ljudi okretati za njim, ali jesu.


































Srce automobila, motor...ma što da pričam o njemu. Ili točnije, pišem. Dobivate točno ono što i očekujete o VW-a. Pouzdanu "makinu", koja ne griješi, koja guta kilometre i koja ne troši. Idealno. Pogotovo za grad. Devedeset posto pređenih kilometara napravio sam u gradskoj vožnji. Nešto malo i na autoputu i prosjek se nije penjao preko 7 litara. Vozite li i malo "nježnije" bez problema će te to spustiti na 6. I kada to pomnožite sa veličinom tanka, jasno vam je da jedno punjenje "donosi" gotovo 700 prijeđenih kilometara. Vjerojatno i više ali nisam želio reskirati sreću da nestane goriva baš kada pumpe ni na "vidiku".





Dizajnerski, jasno je da se Polo nije previše odmakao od prethodnika. Odmah ćete znati da je riječ o Polu. Konzervativnost u dizajnu još je uvijek karakteristika svim modela VW-a, tako i Pola. Ali, ljudi vole to, ne vole dizajnerska riješenja, kupci Pola uglavnom su i konzervativniji nego oni npr. japanske Honde. Međutim, promjenom i unaprijeđenjem detalja nastoji se doći i do mlađe populacije. No, dobro uhodan "proizvod" kakav je Polo, ne mijenja svoju pobjedničku taktiku. A, da je dobra, nabolje pokazuju rezultati na tržištu. I stoga, ne bi bilo opravdano previše eksperimentirati s dizajnom. Osobno mislim da su s novim Polom upravo i dobili što su željeli. Nov, moderan, pomalo tradicionalan mali automobil koji ravnopravno, ali i kao favorit može u utrku sa ostalim iz segmenta. Puno sitnih promjena na "fasadi" automobila, čine ga atraktivnim. Dodate li mu i alu naplatke, "felge", dobit će te pravu gradsku "sportsku makinu".





Oprema je podijeljena na tri "nivoa" - Trendline, Comfortline, Highline. Mi smo vozili posljednju, najbogatiju opremom. I doista je bogata. U tu korist dovoljno govori i popis serijske opreme koju možete pročitati u donjoj tablici. A nismo sve ni nabrojali.

Voziti ga je lako. I dijete bi ga moglo. Sjajno drži cestu, a vas za upravljačem sjajna, sportska sjedala. Gotovo bi ga jednom rukom mogli voziti. Mijenjač izvrsno regira, automobil jednostavno "sluša" sve komande. U trenu.

Gotovo četiri metra dužine daju u i dovoljno prostora. Jasno je da na zadnja sjediša ne mogu baš dvometraši, ali uostalom to Polu i nije namera. Vozač i suvozač naprijed, dvoje djece odostraga...dovoljno je prostora.



Komandna ploča je pregledna. Ne preluksuzna, ali iznimno funkcionalna i praktična. Polo jednostavno ne pati od "svjetlosnih efekata", ali sve je pregledno, kristalno jasno. Čak i komande na upravljaču koje savladavate u trenutku.

O kvaliteti nećemo previše...to će ipak kupci ocijeniti. Međutim, jasno je da onaj koji je vjeorovao starom Polu, vrlo brzo će dati i povjerenje novom. Strogi "niedersachenski" kriteriji poštovani su do maksimuma. Dinamičnost, ali i udobnost...sretan je spoj koji je Polo uspio postići. Bitno je istaći da s njim, kao i sa starim, možete bez problema i na duži put. Izdati vas na cesti neće nikako, a na odredište ćete doći bez nepotrebnih stajanja za odmor.

Dojam? Definitivno da, sa velikim DA. Novi Polo je stigao. Stigao s namjerom da ostane. U što većem broju. To mu je plan, a sudeći po onome što sam "osjetio" vozeći ga,,,ispunit će se.